Poradnik

Pierwszy raz z Getroom?

Dobrze trafiłeś, znajdziesz tutaj informacje i porady dotyczące korzystania z platformy.

Podstawowe zagadnienia

Wybierz dział który Cię interesuje i znajdź odpowiednie informacje

Jak mam założyć konto?

Jeśli nie masz konta Getroom, przejdź do strony getroom.pl i kliknij Zarejestruj się. Pamiętaj, że w zależności w jaki sposób chcesz korzystać z naszej platformy musisz wybrać czy chcesz tylko rezerwować czy też rezerwować i udostępnić lokale w przyszłości.

Możesz się zarejestrować za pomocą adresu e-mail, konta Google. Rejestracja i utworzenie konta Getroom jest bezpłatne i zawsze takie będzie.

Po zarejestrowaniu się uzupełnij swoje konto. Gdy już to zrobisz, możesz zacząć dokonywać rezerwacji.

Czym się różni konto gospodarza od konta najemcy?

W naszym serwisie podczas rezerwacji każdy użytkownik ma do wyboru dwie opcje, jedna to ”Chcę tylko rezerwować” druga to ”Chcę udostępnić lokal”.

W zależności, który wariant wybierzemy, tę funkcję będzie pełnić nasze konto. Osoby, które nie posiadają lokali ani miejsc, które mogą udostępnić wybierają opcję pierwszą. Osoby, które chcą jednocześnie rezerwować i w przyszłości udostępnić lokal wybierają opcję drugą. Dla firm i gospodarzy, którzy chcą bezpośrednio udostępnić swój lokal w naszej platformie, przygotowaliśmy dedykowaną stronę – Zostań gospodarzem.

To nasi użytkownicy tworzą platformę Getroom, dlatego dajemy każdemu wolny wybór.

Kto może zostać gospodarzem na Getroom?

Prawie każdy może być gospodarzem. Rejestracja konta i zamieszczanie lokali i obiektów jest darmowe. Wszyscy gospodarze domów i atrakcji lokalnych muszą respektować i działać zgodnie z naszą polityką jakości oraz panującymi w platformie Warunkami i Zasadami.

Warunki udostępniania obiektów

W Getroom nasi gospodarze, którzy oferują miejsca na pobyt, muszą spełniać kilka podstawowych kryteriów dotyczącących oceny ogólnej, liczby anulowań i liczby zaakceptowanych rezerwacji. Oczekujemy również, że będą się stosować do naszych Warunków świadczenia usług i innych zasad. Rezerwując miejsce na Getroom, goście mogą zapoznać się z profilem gospodarza oraz recenzjami z poprzednich rezerwacji innych osób.  Wchodząc na profil osoby która udostępnia lokal, zobaczą czego mogą oczekiwać od gospodarza – w jakich językach się komunikuje i co o sobie mówi.

Gospodarze mogą oferować wiele różnych miejsc na pobyt, takich jak całe domy, pokoje w pensjonacie ze śniadaniem lub hotelu, całe domy dla rodzin, mieszkania, garaże czy miejsca parkingowe. Gospodarze, którzy są na miejscu, czasem lubią osobiście witać gości po przyjeździe. Inni wolą wcześniej podać gościom wszystkie szczegóły niezbędne do zameldowania. W zależności od rodzaju obiektu każdy właściciel sam ustala warunki.

Goście mogą zawsze skontaktować się z gospodarzem, jeśli mają jakieś pytania przed lub w trakcie pobytu.

Czasami gospodarze udostępniają swoje miejsca gościom z pomocą współgospodarza, a niekiedy zdarza się, że gospodarze współpracują ze sobą przy zarządzaniu grupą ofert. Niektórzy nawet oferują swoje domy za darmo osobom potrzebującym tymczasowego zakwaterowania, np. ratownikom walczącym z pandemią COVID-19.

Getroom weryfikuje tożsamość gospodarzy?

W Getroom nieustannie dążymy do tego, by wszyscy członkowie naszej platformy byli bezpieczni.

Dlatego zanim zarezerwujesz pobyt lub atrakcję albo zaczniesz przyjmować gości, poprosimy Cię o przesłanie dokumentu tożsamości w celu weryfikacji lub potwierdzenie Twojego imienia i nazwiska oraz podanie adresu. Dzięki tym informacjom możemy zapewnić bezpieczeństwo użytkownikom w Getroom, przeciwdziałać oszustwom i nie tylko.

Tak wygląda panel weryfikacji

Czy weryfikacja tożsamości jest bezpieczna?

W naszym serwisie stawiamy na bezpieczeństwo użytkowników od założenia konta przez dodanie obiektu i każdą pojedynczą rezerwację.

W tym celu od gospodarzy potrzebujemy imienia i nazwiska oraz adresu a przed wypłatą pieniędzy także zdjęcie Twojego dokumentu tożsamości (np. prawa jazdy, paszportu lub dowodu osobistego). Możliwe, że poprosimy Cię też o aktualne zdjęcie twarzy, nie przechowujemy go.

W sytuacji, gdy poprosimy Cię o zdjęcie, musi ono pasować do zdjęcia na Twoim ważnym dokumencie tożsamości. Jeśli Twoje zdjęcia nie pasują, nie masz ukończonych 18 lat lub Twój dokument tożsamości jest nieważny, wypłata zgromadzonych pieniędzy będzie odwleczona w czasie, aż do momentu dostarczenia nam potrzebnych informacji. Jeśli masz mniej niż 18 lat, wszystkie bieżące rezerwacje również zostaną anulowane.

Tożsamość możesz potwierdzić na kilka sposobów:

  • Zrób telefonem zdjęcie dokumentu tożsamości i dodaj je w odpowiednim miejscu
  • Zrób zdjęcie kamerą w komputerze lub aparatem w smartfonie
  • Prześlij zdjęcie dokumentu tożsamości, które już masz w swoim profilu
  • Podaj swoje imię i nazwisko
  • Podaj swój adres (musi to być ten sam adres, pod który dostajesz wyciągi z banku lub rachunki za media)

Nie poświadczamy, że gospodarze lub goście, którzy potwierdzili swoją tożsamość, rzeczywiście są tymi, za kogo się podają, nie zapewniamy, że podane przez nich tożsamości są prawdziwe, ani nie gwarantujemy, że można bezpiecznie się z nimi kontaktować. Pamiętaj, by zawsze zachowywać ostrożność i korzystać z naszych wskazówek dla gości i gospodarzy.

Podane przez Ciebie informacje identyfikacyjne objęte są naszą Polityką Prywatności i przekazywane są z wykorzystaniem bezpiecznego szyfrowania – tego samego procesu, którego używa się do przesyłania numerów kart kredytowych. W Getroom stawiamy na bezpieczeństwo, dlatego możesz być spokojny o swoje dane osobowe.

Po otrzymaniu informacji na temat Twojego prawa jazdy, paszportu lub dowodu tożsamości przechowujemy numer dokumentu w zaszyfrowanej formie, dlatego wystarczy potwierdzić swoją tożsamość jeden raz.

Jedynie wykwalifikowani i wybrani pracownicy Getroom mają dostęp do oryginalnej dokumentacji w celu rozwiązania problemów lub do procedur wewnętrznych. Twoje dane nigdy nie są i nie będą przetwarzane dalej bez twojej wiedzy, pełną ochronę danych zapewnia ustawa RODO, którą Getroom przestrzega.

Kiedy może być wymagane potwierdzenie tożsamości?

Potwierdzenie tożsamości może być konieczne w kilku sytuacjach. Jedną z nich jest udostępnienie lokalu lub obiektu. Drugą sytuacją jest wypłata środków z konta, przed zakończeniem rezerwacji. Nasi użytkownicy, którzy dokonują opłat za rezerwacje lokali, aż do momentu zakończenia rezerwacji mają gwarancję bezpieczeństwa swoich pieniędzy gdyby coś poszło nie tak.

Zdarza się również czasem, że Getroom prosi gości i gospdoarzy o potwierdzenie tożsamości, by mieć pewność, że gospodarze lub goście, którzy udostępniają lokale są tymi za których się podają i miejsca, które ogłaszają są realne.

Jednak niezależnie od przyczyny weryfikacji dane Twojego dokumentu tożsamości nigdy nie zostaną przekazane gospodarzowi ani żadnemu innemu użytkownikowi Getroom. Jeśli nie chcesz potwierdzić swojej tożsamości teraz, możesz to zrobić później. Wystarczy, że odwiedzisz stronę getroom.pl/profil i wznowisz tę czynność w momencie, w którym została przerwana.

W zależności od miejsca zamieszkania i kraju, z którego pochodzisz, możesz podać różny dokument tożsamości:

  • Prawo jazdy
  • Paszport
  • Dowód osobisty

Twój dokument tożsamości musi być wydany przez urząd państwowy (nie może to być legitymacja szkolna, karta biblioteczna ani karnet na siłownię) i musi mieć Twoje zdjęcie.

Jeśli wybierzesz prawo jazdy lub dowód osobisty, poprosimy Cię o jedno zdjęcie

Jeśli postanowisz dodać paszport, zadbaj o to, by na zdjęciu była widoczna ostatnia strona dokumentu, na której jest Twoje zdjęcie oraz numer.

Inne sposoby potwierdzania tożsamości

W niektórych przypadkach nie musisz dodawać swojego dokumentu tożsamości. Gdy podasz swoje imię, nazwisko oraz adres, będziemy mieć pewność, że jesteś osobą, za którą się podajesz (dane te powinny odpowiadać danym z dokumentów bankowych lub rachunków za media).

Jakie informacje są przekazywane gospodarzowi

W sytuacji, gdy poprosimy Cię o przesłanie dokumentu tożsamości, możemy przesłać gospodarzowi takie informacje:

  • Imię na dokumencie tożsamości
  • Informacja, czy otrzymaliśmy Twój dokument tożsamości
  • Zdjęcie profilowe i imię podane na profilu

Gdy chcesz dokonać rezerwacji u gospodarza, ani on, ani żaden inny użytkownik Getroom nigdy nie otrzyma tych informacji:

  • Zdjęcie dokumentu tożsamości
  • Twoje selfie zrobione do potwierdzenia dokumentu tożsamości (o ile jest to element tego procesu)
  • Adres

 

Prywatność

Kwestię prywatności traktujemy bardzo poważnie. Dane, które przekażesz nam podczas dodawania dokumentu tożsamości, są chronione zgodnie z naszą Polityką prywatności i przesyłane do nas oraz do baz danych innych organizacji przy pomocy takiego samego szyfrowanego połączenia, z którego korzystają strony internetowe podczas przekazywania numeru karty kredytowej.

Przechowywanie i usuwanie zdjęcia Twojego dokumentu tożsamości

Zdjęcia dokumentów tożsamości są przechowywane zgodnie z naszą Polityką prywatności, w której wytłumaczyliśmy, co robimy, aby chronić Twoje dane.

Zalecamy nie usuwać zdjęcia dokumentu. Jeśli to zrobisz, wszystkie nadchodzące rezerwacje zostaną anulowane.

Możesz jednak usunąć zdjęcie swojego dokumentu 60 dni po ukończeniu ostatniej rezerwacji.

Aby usunąć zdjęcie dokumentu: W panelu konta przejdź do zakładki Weryfikacja. Przy opcji oficjalny dokument tożsamości wybierz Usuń.

Można również usuwać zdjęcia profilowe. Ponieważ po przesłaniu go nam i weryfikacji zostaje ono skasowane.

Inne sposoby wykorzystania danych identyfikacyjnych

Przesyłając swoje dane identyfikacyjne, zarówno Ty, jak i inni goście oraz gospodarze budujecie zaufanie wśród członków społeczności Getroom. Pomagasz w ten sposób zapewniać bezpieczeństwo, walczyć z oszustwami i nie tylko. Dane identyfikacyjne mogą zostać użyte w tym celu na kilka sposobów.

W pierwszej kolejności możemy wykorzystać Twoje dane identyfikacyjne w Getroom, żeby lepiej chronić gości i gospodarzy. Dzięki tym informacjom możemy sprawdzić tożsamość naszych użytkowników i trzymać oszustów z dala od Getroom. Możemy również dbać o bezpieczeństwo kont i dokładniej weryfikować, czy każdy użytkownik Getroom ma ukończone 18 lat.

W stosownych przypadkach możemy też udostępniać informacje z Twojego dokumentu tożsamości, takie jak imię i nazwisko oraz data urodzenia, naszym partnerom w celu zweryfikowania tych informacji w zbiorze danych o osobach karanych – w tym za przestępstwa lub wykroczenia na tle seksualnym. Taka kontrola pozwala nam zapobiegać przypadkom oszustwa i nieprawidłowego korzystania z naszych usług, jednak nie sprawia, że kontakt z innymi użytkownikami Getroom będzie zawsze bezpieczny i bezproblemowy.

Naszym celem jest ścisła współpraca z tymi organizacjami i postępowanie zgodnie z obowiązującymi przepisami przy jednoczesnym okazaniu wszystkim użytkownikom Getroom szacunku oraz zapewnieniu im prywatności i bezpieczeństwa.

Porównywanie zdjęć

Jeśli poprosimy Cię o zrobienie selfie, porównamy je ze zdjęciem na dokumencie tożsamości, który wcześniej od Ciebie otrzymaliśmy. W ten sposób sprawdzimy, czy to naprawdę Ty.

Porównując zdjęcia, możemy uzyskać kilka przydatnych informacji, jednak procedura ta nie zawsze jest w pełni dokładna. Skuteczność porównania twarzy na zdjęciach może się znacząco różnić w zależności od zdolności oceny osoby, która sprawdza zdjęcia, jakości i rozdzielczości zdjęć, a także od znaczących zmian w wyglądzie osoby na zdjęciach (na przykład osoba ta zmieniła się z wiekiem, przytyła lub schudła, albo inaczej się ubiera).

W rezultacie proces ten może czasami dopasować zdjęcia, które w rzeczywistości nie przedstawiają tej samej osoby, lub nie dopasować właściwie zdjęć, na których jest ta sama osoba. Nieuczciwe osoby mogą stosować nawet najbardziej zaawansowane metody, by upodobnić się do kogoś innego.

Nie możemy zagwarantować, że porównanie zdjęć będzie skuteczne i dokładne. Nie zakładaj więc, że system porównywania zdjęć bezbłędnie potwierdzi tożsamość użytkownika lub że możesz bezpiecznie się kontaktować z osobą, której porównanie zdjęć dało wynik pozytywny.

Jak połączyć konto Getroom z profilami Facebook i Instagram?

W zależności od ustawień prywatności, gdy dodasz na Getroom swoje profile społecznościowe możesz na nich udostępniać treści z platformy jak i edytować ich profile.

Aby włączyć konto na Facebooku lub w Google:

  1. Przejdź do Panelu sterowania i wybierz Profil
  2. Wybierz Twój profil
  3. W sekcji Konta społecznościowe dodaj adres URL przy każdym koncie, które chcesz dodać do profilu

Aby wyłączyć konto na Facebooku lub w Google:

  1. Przejdź do Panelu i wybierz Profil
  2. Wybierz Twój profil
  3. W sekcji Konta społecznościowe wybierz media które cię interesują i edytuj.

O panelu

To co widzi każdy użytkownik na platformie po zalogowaniu to jest panel sterowania, miejsce które posiada narzędzia do zarządzania zasobami w całej platformie,

Oto panel

 

Tutaj gospodarze zarządzają swoimi obiektami, rezerwacjami i kontaktem z najemcami.
Po lewej stronie gospodarze i goście lokali znajdą zakładki, które posiadają najważniejsze narzędzia zawierające istotne dane dla zarządzania rezerwacjami, danymi wypłat.

Zakładka ''Twój profil''

Oto Twój profil

 

Tutaj gospodarze zarządzają swoimi danymi.
W łatwy sposób wybierzesz jak chcesz być widoczny dla użytkowników, zmienisz swoje hasło, zweryfikujesz swój profil oraz ustawisz metodę płatności. Czyli sposób w jaki chcesz aby zostały wypłacane twoje pieniądze.

Poniżej uzupełnisz informacje o sobie lub o swojej firmie, to ważne ponieważ goście często kierują się istotnymi informacjami na temat danego gospodarza.

Jeszcze niżesz masz opcję wyrażenia zgody na rozporządzenie RODO, dzięki któremu udostępniając swoje dane masz świadomość, że nasz system dochowa w stu procentach, procedury szyfrowania twoich danych osobowych i nie masz nic przeciwko aby twoje dane znajdowały się w naszym serwisie.

Weryfikacja tożsamości

Oto zakładka weryfikacji

 

Tutaj gospodarze zarządzają weryfikuje swoją tożsamość.
Dokładamy ogromnych starań aby bezpieczeństwo rezerwacji w platformie Getroom było na najwyższym poziomie oraz aby spełnić standardy, które obowiązują na największych platformach rezerwacyjnych, wprowadziliśmy weryfikację tożsamości. Jest to wymagana opcja przed dokonaniem wypłaty zarobionych pieniędzy, ma to na celu zabezpieczyć przed niepożądanym wykorzystywaniem naszej platformy do nadużyć w celu oszukiwania gości, oferując nieistniejące lokale czy usługi.

Często w mediach się słyszy o osobach, które przelały pieniądze na konta osób, które oferowały kwatery i noclegi w rezultacie pieniądze znikały a miejsca oferowane w ogóle nie istniały. Getroom to odpowiedź na te problemy, uczciwi gospodarze, którzy udostępniają lokale za pośrednictwem naszej platformy istnieją na prawdę i każdy użytkownik może spać spokojnie, że do rezerwacji dojdzie lub klient otrzyma zwrot pieniędzy.

Ponieważ, możliwość wypłaty zapłaconych pieniędzy jest dostępna dopiero po zrealizowaniu wynajmu i nie wniesieniu zastrzeżeń co do gospodarza.

Przestrzeganie zasad na naszej platformie

W Getroom opieramy się na przejrzystych i łatwych zasadach oraz warunkach współpracy.

Wszystkie warunki i zasady znajdziesz tutaj, natomiast miej świadomość, że Getroom zmieniają ludzie i otaczający świat, dlatego bądź zawsze na bieżąco z naszymi zasadami.

Każda nasza decyzja dotycząca egzekwowania zasad będzie rezultatem uważnej, szczegółowej analizy ze strony zespołu ekspertów, którzy zadbają, abyśmy szli we właściwym kierunku. Nasze działania w odpowiedzi na naruszanie bądź łamanie obowiązujących zasad zawsze były, są i będą zależeć od wagi zdarzenia. Będziemy się starali uwzględniać wszelkie towarzyszące okoliczności i dopiero na tej podstawie decydować o podjęciu stosownych kroków, mamy jednak ograniczony zasób działań według naszego uznania w przypadku poważnego naruszenia zasad.

Co mogę zrobić, jeśli nie zgadzam się z decyzją?

Rzadkich przypadkach – może się zdarzyć, że podjęte działania będą nieprawidłowe. Jeśli nie zgadzasz się z naszą decyzją, możesz skontaktować się z nami, a ponownie przeanalizujemy sprawę. Same definicje standardów i oczekiwań nie będą rewidowane.

Czy te standardy będą się z czasem zmieniały?

Bezustannie się uczymy i rozwijamy, zatem standardy i oczekiwania będą ewoluować wraz z upływem czasu. Jeśli masz wątpliwości w konkretnej sytuacji, sprawdź obowiązujące standardy.

Jakie zasady obowiązują w serwisie Getroom?

Warunki i Zasady obowiązujące w platformie Getroom

  • Każdy użytkownik zwany “Gospodarzem”, który w tej roli zarejestruje swoje konto, uzupełni wszystkie dane a następnie doda do naszego serwisu swój obiekt, oznajmia ze zgadza się z panującymi w serwisie Getroom warunkami i zasadami funkcjonowania. Jest świadom, że portal Getroom świadczący usługi rezerwacyjne jako pośrednik, operuje stroną internetową i gromadzi środki finansowe, które są dowodem płatności za usługi udostępnione przez gospodarzy.

 

  • Platforma Getroom jest w każdym stopniu podporządkowana pod prawo panujące na terenie danego kraju w którym zachodzą operacje rezerwacyjne za pośrednictwem naszego serwisu. Każdy gospodarz oraz klient ma tego świadomość i również udostępnia swój obiekt lub miejsce noclegowe nie łamiąc zasad panujących w danym kraju lub obszarze gospodarczym.

 

  • Wszystkich użytkowników platformy Getroom obowiązuje regulamin serwisu, polityka prywatności łącznie z ustawą RODO, która reguluje ochronę danych osobowych zamieszczanych przez użytkowników w serwisie Getroom. W tym skany dowodów tożsamości, praw jazdy, paszportów czy danych bankowych.

 

  • Każdy gospodarz chcący udostępnić obiekt na platformie Getroom musi poddać się weryfikacji swoich danych osobowych w celu zapewnienia bezpieczeństwa wszystkim użytkownikom korzystającym z platformy oraz aby wyeliminować nadużycia w serwisie i poza nim. Platforma Getroom posiada rozbudowany system weryfikacji gospodarzy, dlatego klienci korzystający z naszego systemu jako pośrednika mają 100% gwarancję bezpieczeństwa podczas wynajmu obiektów na określony czas.

 

  • Klienci Getroom korzystający za pośrednictwem platformy Getroom z rezerwacji obiektów i wynajmu lokali również w pełni świadomie zgadzają się z Warunkami i Zasadami panującymi w serwisie i poza nim.

 

  • Platforma Getroom działa na zasadzie usługodawcy, który umożliwia założenie konta, udostępnienie ogłoszenia i za pomocą systemu rezerwacyjnego, pozwala użytkownikom zalogowanym na platformie wynajem na określony czas obiektów, lokali i innych miejsc po dokonaniu opłaty i nie tylko.

 

  • Płatności w serwisie Getroom odbywają się przy pomocy szyfrowanych narzędzi, które umożliwiają w bezpieczny sposób dokonać użytkownikom zapłaty na rzecz gospodarzy za okres wynajmu obiektu, lokali lub innych nieruchomości na określony w rezerwacji czas.

 

  • Każdy użytkownik serwisu Getroom jest świadomy, że po dokonaniu płatności lub trakcie jej dokonywania wchodzi w nieformalną umowę najmu krótkoterminowego z użytkownikiem zwanym “Gospodarzem” i zobowiązany jest do dopełnienia postawionych przez gospodarza Warunków i Zasad określonych w ogłoszeniu w sekcji ”Warunki i Zasady” określone przez gospodarza danego obiektu.

 

  • Każdy klient, który rezerwuje na określony czas obiekt, zobowiązuje się do przestrzegania zasad serwisu Getroom i zasad panujących w danym obiekcie, który zarezerwował i dokonał wiążącej opłaty lub jest w jej trakcie.

 

  • Każdy użytkownik serwisu Getroom ma prawo do uzyskania pomocy i wsparcia w razie problemów podczas dokonywania, po dokonaniu i trakcie rezerwacji, Biuro Obsługi Klienta jest do dyspozycji 24 godziny na dobę. Państwa komfort i bezpieczeństwo oraz zadowolenie z naszych usług jest na pierwszym miejscu.

 

  • Platforma Getroom jako pośrednik dokonywania rezerwacji pomiędzy użytkownikiem zwanym “Gospodarzem” a użytkownikiem zwanym “Najemcą” informuje, że nie pobiera żadnych płatności za zarejestrowanie konta na platformie ani poza nią. Nasz serwis nie pobiera prowizji przy dodawaniu ogłoszeń czy multimediów. Platforma Getroom utrzymuje się jedynie z ruchu w serwisie i niewielkiej opłaty administracyjnej wynoszącej 2% od każdego gospodarza. Opłata serwisowa która jest doliczana podczas dokonywania serwisu jest opłata stała wynoszącą 2% i stanowi opłatę jednorazowa przy dokonywaniu rezerwacji i przeznaczana jest na funkcjonowanie serwisu.

 

  • Użytkownik zwany “Gospodarzem” dodając ogłoszenie do serwisu Getroom, zgadza się na zarządzanie multimediami zamieszczonymi w platformie przez podmioty podległe Getroom w tym dział Social i dział marketingu oraz promocji.

Kwestia zamieszczanych treści w Getroom

Zamieszczając treści na Getroom, wyrażasz zgodę na przestrzeganie tych zasad. Zastrzegamy sobie prawo do usuwania wszelkich treści w całości lub fragmentach, jeżeli naruszają one te zasady lub nasze Warunki świadczenia usług, Standardy społeczności, zasady pisania recenzji, lub z dowolnego innego powodu według naszego uznania.

W przypadku powtarzających się czy rażących naruszeń, możemy zablokować lub całkowicie wyłączyć konto (lub konta) użytkownika.

Możesz samodzielnie zgłosić treści, które mogą naruszać zasady dotyczące treści, lub skontaktować się z nami w tej sprawie.

Na Getroom absolutnie zakazane są:

  • Treści tworzone wyłącznie w celach reklamowych lub inne treści komercyjne, w tym logo firmy, linki lub nazwy firm
  • Spam, niechciany kontakt lub treści, które są wielokrotnie udostępniane w sposób zakłócający spokój
  • Treści, które zawierają lub promują nielegalne czy szkodliwe działania lub które są jednoznacznie seksualne, agresywne, drastyczne, stanowiące zagrożenie lub nękające
  • Treści dyskryminujące
  • Próby podszywania się pod inną osobę, konto lub podmiot
  • Treści niezgodne z prawem lub naruszające prawa innej osoby lub podmiotu, w tym prawa własności intelektualnej i prawa do prywatności
  • Treści, które zawierają prywatne lub poufne informacje innej osoby, w tym treści wystarczające do zidentyfikowania lokalizacji oferowanego miejsca

Następujące naruszenia zasad dotyczą określonego rodzaju treści:

Nazwy ofert

  • Nazwy ofert, które zawierają informacje niezwiązane z rodzajem oferty, stylem lub doświadczeniem wynikającym z pobytu
  • Nazwy ofert zawierające symbole lub emotikony

Strony ofert i profilowe

  • Oferty i profile, które zawierają fałszywe, wprowadzające w błąd lub zwodnicze informacje

Centrum społeczności

  • Treści nie na temat, nie zawierające pytania lub nie dające odpowiedzi na pytanie w ramach szerszej dyskusji
  • Trolling lub wielokrotne atakowanie członków społeczności

Recenzje

  • Opinie, które są stronnicze i wykazują oznaki wymuszenia/zachęty, konfliktu interesów lub bezpośredniej konkurencji
  • Recenzje, które nie zawierają istotnych informacji o gospodarzu lub gościu, ofercie ani doświadczeniu, zostaną usunięte. Recenzje zawierające w większości nieistotne informacje również podlegają usunięciu, ale tylko w przypadku, gdy pozostałe istotne informacje nie będą miały znaczącego wpływu na decyzje o rezerwacji podejmowane przez innych członków społeczności.

Niestandardowe adresy URL

  • Do tworzenia niestandardowych adresów URL mają zastosowanie dodatkowe wytyczne dotyczące treści.

Zasady dotyczące imprez w lokalach

Zgodnie ze standardami społeczności członkowie społeczności Getroom nie mogą zakłócać spokoju sąsiadów. Gospodarze i goście mogą zrealizować ten standard, stosując się do oczekiwań dotyczących organizowania wydarzeń w oferowanych miejscach. Uważamy, że większość gości respektuje standardy, ale przygotowaliśmy nasze zasady dotyczące imprez i wydarzeń, aby wyraźnie wskazać, czego oczekujemy od wszystkich członków naszej społeczności. Obowiązujące do odwołania zasady zabraniają organizowania:

  • wszelkich zakłócających spokój imprez i wydarzeń.

Konta użytkowników, którzy naruszą powyższe zasady, mogą zostać zawieszone lub usunięte z platformy Getroom. Możemy również usunąć oferty, jeśli ustalimy, że gospodarz wyraził zgodę na imprezę, która narusza te zasady. Jeśli otrzymamy zgłoszenie, że w wynajmowanym miejscu dochodzi do zakłóceń spokoju sąsiadów, możemy poprosić gospodarza o zaktualizowanie regulaminu domu lub zawiesić jego ofertę.

Chcemy aktywnie działać, aby zapobiec organizowaniu zakłócających spokój imprez, zanim w ogóle się zaczną, dlatego zaostrzamy zasady dotyczące ich organizowania i ulepszamy technologie wczesnego wykrywania ryzyka.

 

Duże spotkania

Wszystkie spotkania, w których bierze udział więcej niż 20 osób łącznie, są niedozwolone do odwołania niezależnie od tego, czy gospodarz pozwala na ich organizowanie.

 

Imprezy i wydarzenia

Organizowanie zakłócających spokój imprez i wydarzeń, niezależnie od liczby osób biorących w nich udział, jest zakazane do odwołania. Konta gospodarzy oraz klientów, którzy organizują takie imprezy, mogą zostać usunięte, a gospodarze, którzy naruszą tę zasadę i pozwolą gościom organizować imprezy, poniosą konsekwencje, włącznie z usunięciem ogłoszenia.

 

Zgłaszanie zakłócenia spokoju

Jeśli lokatorzy obiektu, który jest wynajmowany za pośrednictwem naszej strony, zachowują się bardzo głośno, organizują zakłócające spokój imprezy, spotykają się w gronie liczącym więcej niż 20 osób lub zachowują się w sposób, który zagraża bezpieczeństwu, członkowie lokalnej społeczności mogą to zgłosić na stronie wsparcia dla sąsiadów, na której znajdą link do lokalnych numerów alarmowych. Członkowie społeczności będą mieli też dostęp do numeru telefonu zespołu wsparcia dla sąsiadów, który pozwoli im zgłosić trwającą imprezę. Po otrzymaniu zgłoszenia problemu Getroom wyśle e-maila z potwierdzeniem i z dalszymi instrukcjami.

Wskazówki dotyczące treści oferty

Zgodnie z tymi zasadami gospodarze nie powinni zamieszczać informacji, że oferowane przez nich miejsce jest odpowiednie na imprezy lub wydarzenia, co mogłoby zachęcić potencjalnych gości do ich organizacji. Gospodarze nie powinni również oferować swoich miejsc jako odpowiednich dla większych grup (powyżej 20 osób).

Oferty naruszające te zasady swoją nazwą, opisem, regulaminem domu, zdjęciami itp. mogą zostać zawieszone do czasu usunięcia niedozwolonych treści. Jeżeli otrzymamy skargi dotyczące naruszenia tych zasad, możemy zawiesić ofertę nawet na 30 dni i poprosić gospodarza o zaktualizowanie jej opisu poprzez zamieszczenie informacji wyraźnie zakazującej organizowania imprez i wydarzeń.

W rzadkich przypadkach, gdy okaże się, że oferta dotyczyła miejsca przeznaczonego wyłącznie do organizacji imprez lub wydarzeń bądź powodowała poważne uciążliwości w okolicy, zostanie ona trwale usunięta z Getroom.

Zasady obowiązujące przy różnych rodzajach nieruchomości

Tradycyjne wynajmowanie

Zakładamy, że gospodarze tradycyjnych miejsc pobytu (np. hotele butikowe) we własnym zakresie określą zasady dotyczące wydarzeń. Gospodarze tradycyjnych miejsc pobytu mogą we własnym zakresie wyrazić zgodę na odpowiednie wydarzenia. Jeśli otrzymamy skargi na temat tych oferowanych miejsc i wydarzeń lub gdy wydarzenia te będą nieodpowiednie, skontaktujemy się z danym obiektem.

Czy dodawanie ogłoszeń jest płatne?

Nie, absolutnie nie pobieramy opłaty za dodanie jednego ani więcej ogłoszeń. Jest to zupełnie darmowe tak samo jak czas przez, który ogłoszenie jest zamieszczone w serwisie. Możesz zapłacić jedynie za promowanie swojego ogłoszenia.

Czy ogłoszenie jest zamieszczane na określony czas?

Nie, raz dodane ogłoszenie jest darmowo wyświetlane w naszym serwisie i jest tak długo jak chce tego gospodarz.

Jeśli klienci dokonujący rezerwacji nie będą mieli odzewu od strony gospodarza w celu potwierdzenia rezerwacji i po naszym kontakcie z gospodarzem nie uzyskamy satysfakcjonującej odpowiedzi co do powodu nierealizowania rezerwacji. Kolejny krokiem będzie zawieszenie wyświetlania ogłoszenia przez naszą administrację. Ponowne wyświetlanie ogłoszenia będzie możliwe, po złożeniu prośby i wyjaśnień na temat problemu z niezrealizowanymi wynajmami.

W naszej platformie staramy się aby każde ogłoszenie było aktualne a nasi klienci mieli 100% gwarancje zrealizowania rezerwacji.

Jak zgłosić nękanie lub zablokować użytkownika w Getroom?

W tym celu skorzystaj z opcji kontaktu z nami, opisz swój problem z danym Gospodarzem lub klientem a my w ciągu kilku minut postaramy się zainterweniować.

W Getroom przywiązujemy duże starania do zapewnienia pełnego bezpieczeństwa gospodarzom, klientom jak i obiektom. Jesteśmy w trakcie ustalania bezpłatnego gwarantowanego ubezpieczenia dla wszystkich użytkowników i obiektów udostępnianych za pośrednictwem platformy Getroom.

Co robić w razie zagrożenia?

W nagłej sytuacji zagrożenia podczas pobytu przez Getroom natychmiast skontaktuj się z lokalną policją lub służbami ratunkowymi.

Każdy chce być bezpieczny, jakkolwiek mogą się zdarzyć niespodziewane wypadki i chcemy, żebyś był na to przygotowany.

Jakie są ogólne wskazówki dotyczące pierwszej pomocy?

Zalecamy, aby gospodarze i goście mieli apteczki. Jako gospodarz upewnij się, że gość wie, gdzie jest Twój zestaw. Goście powinni zapytać gospodarza, czy mają zestaw i gdzie się on znajduje.

Poniżej znajduje się lista zalecanych materiałów eksploatacyjnych, które należy mieć pod ręką w nagłych wypadkach zatwierdzona apteczka w lokalnej aptece lub przychodni lekarskiej.

  • 2 pary rękawiczek bezlateksowych
  • Bezlateksowe bandaże samoprzylepne o różnych rozmiarach
  • Sterylne gaziki o różnych rozmiarach
  • Jedna rolka taśmy samoprzylepnej z tkaniny
  • Bandaże rolkowe o różnych rozmiarach
  • Jeden elastyczny bandaż
  • 3 lub 4 trójkątne bandaże
  • Jedna 36-calowa plastyczna, radioprzezierna szyna
  • Jedna jednostka maści z antybiotykiem, kremu lub żelu na rany
  • 4 zamykane plastikowe torby
  • 5 saszetek na ściereczki antyseptyczne
  • 2 opakowania aspiryny do żucia
  • Jeden koc kosmiczny
  • Jedna bariera oddechowa RKO (z zaworem jednokierunkowym)
  • Jedna para nożyc lub nożyczek
  • Termometr doustny
  • Pinceta

Ważne jest, aby wiedzieć, jak używać zestawu i zawartych w nim materiałów.
W nagłych wypadkach zapamiętanie każdego kroku może być trudne. 

Jak reagować w nagłych wypadkach?
W nagłych przypadkach twoje działania mogą mieć znaczenie. Niezależnie od tego, czy przeszedłeś podstawowe szkolenie, ważne jest, aby nie narażać czyjegoś życia ani swojego. Niech ratownicy medyczni zajmą się nagłym wypadkiem. Jednak szybkie działanie może uratować życie osoby, jeśli aktywujesz proces Sprawdź – Zadzwoń – Opieka:

Sprawdź miejsce zdarzenia i osobę: Rozpoznaj, czy ma miejsce nagły wypadek i sprawdź otoczenie oraz czy osoba jest w rzeczywistym ryzyku lub niebezpieczeństwie

Zadzwoń: Jeśli nagły wypadek wydaje się krytyczny, nie wahaj się zadzwonić pod numer alarmowy wyznaczony w Twoim kraju
Opieka: zostań z osobą, monitorowanie ich sygnałów życiowych i dostarczanie informacji zespołowi medycznemu
Jak udzielić pierwszej pomocy
Po wezwaniu pomoc medyczna może zająć trochę czasu, zwłaszcza jeśli jest duży ruch lub jesteś w odległej lokalizacji.
Poniżej znajduje się kilka pierwszych kroków, które należy wykonać, aby zająć się kimś w określonych sytuacjach kryzysowych, zanim nadejdzie pomoc. Poniższe kroki zakładają, że zostało już ustalone, że potrzebna jest pomoc i że został wezwany numer alarmowy.

Reakcja alergiczna lub atak alergii
Pyłki, ukąszenia i ukąszenia, lateks, niektóre produkty spożywcze, takie jak orzechy, skorupiaki, jajka, lub produkty mleczne, a niektóre leki mogą powodować ciężką reakcję alergiczną (anafilaksję). Postępuj zgodnie z ogólnymi zaleceniami Amerykańskiego Czerwonego Krzyża, dotyczącymi udzielania pierwszej pomocy osobie z reakcją alergiczną lub atakiem alergii.

  • Co mieć pod ręką, aby pomóc jako gospodarz:
    Apteczka
    Aplikacja pierwszej pomocy dla Twojego kraju
  • Co zabrać ze sobą jako gość:
    Apteczka
    Automatyczny wstrzykiwacz adrenaliny (jeśli został przepisany)
    Aplikacja pierwszej pomocy dla Twojego kraju
    Jak podjąć natychmiastowe działania
    Zidentyfikuj objawy
    Zwróć uwagę, czy osoba ma wysypkę, swędzenie lub obrzęk twarzy, dłoni lub stóp. Ich oddech może również spowolnić – jest to spowodowane obrzękiem dróg oddechowych.
    Mogą również wystąpić wymioty i biegunka.

Zadzwoń do lokalnych służb ratunkowych
Zadzwoń na lokalny numer alarmowy, jeśli dana osoba wykazuje objawy. Osoby cierpiące na atak alergii wymagają pilnej pomocy medycznej.

Użyj automatycznego wtryskiwacza epinefryny
Jeśli dana osoba ma znaną alergię, mogła przepisać jej autostrzykawkę.
Możesz pomóc im go używać – w razie potrzeby postępuj zgodnie ze wskazówkami na opakowaniu. Osoba powinna używać własnego autostrzykawki. Nie używaj autostrzykawek innych firm lub które zostały przepisane z powodu różnych reakcji alergicznych.

Pomóż osobie czuć się komfortowo
Daj osobie ciągłe uspokojenie podczas oczekiwania na służby ratownicze.
Uczyń je tak wygodnymi, jak to tylko możliwe.

Poinformuj służby ratunkowe, jakie działania zostały podjęte
Poinformuj specjalistę służb ratowniczych o szczegółach sytuacji i czy użyto autowtryskiwacza.

  • Napad
  1. Chroń je przed obrażeniami
  2. Nie krępuj ich
  3. Po zajęciu przenieś ich na bok
  4. Odchyl ich głowy do tyłu i sprawdź, czy oddycha
  5. Nagłe przypadki cukrzycowe
  6. Daj im słodki, słodki napój lub jedzenie
  7. Zapewnij ich – większość ludzi stopniowo się poprawi
  8. Uderzenie
  9. Zidentyfikuj, czy po jednej stronie jest słabość
  10. Sprawdź, czy osoba może podnieść obie ręce
  11. Potwierdź, czy dana osoba może z łatwością mówić i czy rozumiesz
  12. Dławienie się
  13. Sprawdź, czy oddycha, odchylając głowę do tyłu
  14. Oczyść drogi oddechowe, jeśli są zablokowane
  15. Wykonaj 5 uderzeń w plecy między łopatkami, aby usunąć przedmiot
  16. Wykonaj 5 uciśnięć brzucha
  17. Kontynuuj monitorowanie osoby, aż nadejdzie pomoc
  18. Zatrucie
  19. Ustal, co zabrali, kiedy i ile
  20. Nie zmuszaj ich do wymiotów ani nie podawaj im nic do picia
  21. Atak serca
  22. Pomóż tej osobie usiąść
  23. Daj im aspirynę (nie ibuprofen ani acetaminofen)
  24. Daj ciągłe uspokojenie
  25. Krwawienie zewnętrzne
  26. Uciskaj ranę
  27. Utrzymuj nacisk na ranę, aż nadejdzie pomoc
  28. Złamania, zwichnięcia, skręcenia i nadwyrężenia
  29. Podeprzyj uraz, aby zapobiec ruchowi
  30. Upewnij się, że jest obsługiwany, dopóki nie nadejdzie pomoc
  31. Urazy szyi, głowy i kręgosłupa
  32. Poinformuj służby ratunkowe, jeśli osoba jest senna, zdezorientowana, lub wymioty, lub jeśli uraz nastąpił w wyniku upadku dwa razy większego od ich wysokości
  33. Poproś ich, aby odpoczęli i nie ruszali się
  34. Zastosuj zimny kompres do urazu 20 minut i 10 minut przerwy
  35. W niektórych przypadkach sytuacja awaryjna może początkowo nie wydawać się poważna:

Oparzenia
Schłodzić oparzenie pod chłodną bieżącą wodą przez co najmniej 10 minut
Przykryj oparzenie folią lub czystą plastikową torbą
W przypadku poparzenia dziecka lub poważnego oparzenia należy zadzwonić pod wyznaczony numer alarmowy

Astma
Pomóż tej osobie usiąść w wygodnej pozycji i zażyj lekarstwa, jeśli je ma
Uspokój ich
Jeśli atak staje się ciężki lub nie ustępuje po zastosowaniu leków,
zadzwonić pod wyznaczony numer alarmowy
Związane z ciepłem
Przenieś osobę w chłodne miejsce
Nawadniaj osobę wodą sportową (elektrolity węglowodanowe), wodą kokosową, mlekiem lub zwykłą wodą tylko wtedy, gdy inne opcje nie są dostępne
Poluzuj lub zdejmij jak najwięcej odzieży
Nałóż chłodne mokre szmatki
Rozwiń i zamocz osobę
Jeśli osoba nie reaguje, zadzwoń pod wyznaczony numer alarmowy
Związane z zimnem
Sprawdź objawy hipotermii (obniżona temperatura ciała)
Ogrzej osobę wodą nie wyższą niż 100 stopni Fahrenheita / 37 stopni Celsjusza
Zakryj osobę lub obszar kocem lub kurtką bez wywierania nacisku
Podawaj ciepłe płyny bez alkoholu i kofeiny
Jeśli osoba nie odpowie, zadzwoń pod wyznaczony numer alarmowy
Dodatkowe wskazówki
Planowanie awaryjne

Zalecamy, aby wszyscy goście i gospodarze biorący udział w doświadczeniu przygotowali plan awaryjny na wypadek klęski żywiołowej lub innego rodzaju sytuacji awaryjnych, które mogą wystąpić podczas doświadczenia.

Wskazówki i wytyczne dotyczące bezpieczeństwa

Czy środki zgromadzone w protfelu są bezpieczne?

Tak, przykładamy największą staranność do bezpieczeństwa Państwa pieniędzy dlatego wszystkie kwoty zaksięgowane w serwisie są trzymane w instytucjach bankowych niezależnych od Getroom. Każdy gospodarz posiada zewnętrzny zabezpieczony portfel, do którego nie ma nikt dostępu.

Ciągle rozwijamy swoje zabezpieczenia aby każdy użytkownik miał poczucie bezpieczeństwa i gwarancję, że jego pieniądze są w 100 procentach bezpieczne. Każdy zrealizowany przelew jest przechowywany tymczasowo na specjalnym koncie aż do końca wynajmu, najemcy mają pewność, że ich środki w razie czego zostaną zwrócone a gospodarze, że dokonana zapłata trafi na ich konto. Za wszystko odpowiada specjalny algorytm a nad wszystkim czuwa dział finansowy.

Mogą Państwo spokojnie dokonywać płatności.

Jakie płatności są akceptowane?

Akceptujemy najpopularniejsze metody płatności takie jak BLIK, karty debetowe, kredytowe, przelewy na konto bankowe, obsługę płatności PayPal oraz Stripe, oraz wiele więcej.

Czy jest możliwość zmiany metody płatności?

Tak, mamy kilkanaście metod płatności dla klientów.

Co jeśli gospodarz anuluje moją opłaconą rezerwację?

Niestety czasami się tak zdarza, że gospodarz z niezależnych od niego sytuacji nie jest w stanie zapewnić najemcy swojego obiektu.

Lub w trakcie przyjazdu na miejsce, okazje się, że obiekt nie jest tym który widnieje w Getroom. Każda kwota za dokonaną rezerwacje jest przechowywana tymczasowo na naszym portfelu aż do momentu zakończenia wynajmu. Wtedy gdy nastąpiła płatność w rezerwacji natychmiastowej, pieniądze wrócą do Ciebie w ciągu kilku dni roboczych. Natomiast w przypadku anulowania pytania o rezerwację żadna ze stron nie musi martwić się o koszty.

Czy pieniądze za rezerwację trafią prosto do gospodarza?

Nie, gospodarz otrzymuje pieniądze dopiero po zrealizowanym wynajmie. Jest to zabezpieczenie, które powoduje, że po przyjeździe na miejsce jest coś nie tak z lokalem a kontakt z gospodarzem jest utrudniony lub wręcz niemożliwy. Wtedy najemca ma możliwość odzyskać 100% przesłanych pieniędzy bez potrącenia prowizji.

Kiedy płacę za rezerwację?

Płatność zależna jest od rodzaju rezerwacji, rezerwacja natychmiastowa na którą zezwolił gospodarz wymaga opłaty natychmiast po wybraniu daty. Natomiast w przypadku zapytania o rezerwację, płatność następuje dopiero po akceptacji przez gospodarza w tym celu śledź wiadomości email które Cię o tym poinformują.

Czy można anulować rezerwację?

Tak, zarówno gospodarz miejsca jak i osoba która zarezerwowała obiekt może anulować rezerwacje nie ponosząc przy tym żadnych prowizji na chwilę obecną.

Jak mogę sprawdzić status rezerwacji jako gospodarz?

Wchodząc w swoje panelu sterowania w ”Moje rezerwacje” zobaczysz tam aktualny status rezerwacji, jeśli rezerwacja zależy od twojej akceptacji to ty musisz potwierdzić, że akceptujesz ją i oczekujesz za nią zapłaty. Wtedy możesz śledzić status zmieniający się na żywo, od oczekujący na zapłatę po operację płatności w trakcie aż do statusu ”Opłacone

Inaczej wygląda to w trakcie rezerwacji natychmiastowej, tutaj gość rezerwując opłaca z góry za twój lokal.
Wtedy śledzić możesz dwa statusy ”zarezerwowano” i opłacono oraz w przypadku rezygnacji ”anulowano”.

Akceptacja rezerwacji przez gospodarza

Gospodarze są proszeni o odpowiadanie na prośby o rezerwacje, zapytania o rezerwacje i wszystkie inne wiadomości od gości w ciągu 24 godzin, ponieważ szybkie odpowiedzi budują zaufanie w naszej społeczności hostingowej, ułatwiając gościom znalezienie miejsca na pobyt.

Jeśli masz zapytanie o rezerwację lub prośbę o rezerwację, odpowiedź w ciągu 24 godzin pomoże Ci przejść do potwierdzonej rezerwacji. Goście, którzy już się zameldowali lub planują dalszą podróż, również doceniają szybkie odpowiedzi.

Co liczy się jako odpowiedź?
Odpowiedź zależy od tego, jaką formę rezerwacji otrzymałeś od gościa.

Jeśli masz prośbę o rezerwację, zaakceptowanie lub odrzucenie liczy się jako odpowiedź.
Jeśli masz pytanie dotyczące rezerwacji, możesz wykonać dowolną z następujących czynności, aby odpowiedzieć w ciągu 24 godzin:

Wstępnie zatwierdź rezerwację, jeśli Twoje miejsce jest wolne
Wyślij ofertę specjalną, aby zasugerować inne ceny lub daty
Wysłać wiadomość do gościa
Odrzuć, jeśli nie możesz gościć
W przypadku wszystkich innych wiadomości od obecnych lub potencjalnych gości wyślij wiadomość, aby zwiększyć współczynnik odpowiedzi

A jeśli nie odpowiem w ciągu 24 godzin?
Rezerwacja twojego obiektu może przepaść, oczywiście staramy się komunikować z gospodarzem w celu weryfikacji powodu niepotwierdzania rezerwacji ale lepiej robić to samemu. Ponieważ w Getroom przywiązujemy uwagę do reakcji gospdoarzy.

Co to znaczy, że rezerwacja oczkuje na płatność?

Oczekiwanie na płatność oznacza, że gospodarz zaakceptował prośbę gościa o rezerwację, ale płatność gościa jeszcze nie została zrealizowana. W większości przypadków oznacza to, że gość musi zaktualizować informacje związane z metodą płatności.

Gdy rezerwacja oczekuje na płatność:

  • Gość, który złożył prośbę o rezerwację, będzie miał 12 godzin na pomyślne zaktualizowanie informacji o płatności, zanim rezerwacja zostanie potwierdzona.
  • Jeśli gość nie zrealizuje płatności w ciągu 12 godzin, po potwierdzeniu rezerwacji prośba o rezerwację zostanie anulowana bez kary dla gospodarza lub gościa. Gospodarze odpowiadający w Internecie będą mogli dać gościom 24-godzinne okno lub nie. Jeśli gospodarz wolałby nie zezwolić na 24-godzinny okres, wniosek zostanie anulowany bez kar zarówno dla gospodarza, jak i gościa.
  • Podczas gdy gość aktualizuje informacje o płatności po wysłaniu prośby o rezerwację, daty zostaną zablokowane w kalendarzu gospodarza na maksymalnie 24 godziny. Pomaga nam to zapobiegać usterkom, takim jak otrzymywanie przez gospodarzy wielu płatności za prośby od wielu gości w tych samych terminach.
  • Jeśli obecny gość nie potwierdzi swoich danych dotyczących płatności i nie zrealizuje płatności, prośba zostanie anulowana bez kar, a inni goście będą mogli wysyłać zapytania lub prośby o te daty.

W jaki sposób mogę przetrzymać dany termin dla gościa?

Czasami gospodarze chcą udostępnić daty w swoim kalendarzu, aby tylko określony gość mógł dokonać rezerwacji. Istnieje kilka sposobów na ustalenie daty dla gościa:

Jeśli gość poprosi o rezerwację

Po zaakceptowaniu prośby gościa o rezerwację terminy są automatycznie wstrzymywane do momentu zaakceptowania lub odrzucenia, prośba wygaśnie lub gość wycofa swoją prośbę. Jeśli się zgodzisz, daty gościa będą nadal wstrzymane, dopóki oczekujemy na płatność lub czekamy na weryfikację.

Jeśli gość wyśle zapytanie

Jeśli Twoja oferta ma włączoną Rezerwację Natychmiastową, nie ma tutaj opcji aby wysłać zapytanie o konkretne daty. Możesz wstępnie zatwierdzić zapytanie wysłane przez gościa i zdecydować o wstrzymaniu dat w ciągu 24 godzin, jedynie w trybie wyłączonych natychmiastowych rezerwacji w których gość musi zaakceptować lub odrzucić Twoją wstępną akceptację. Jedynym sposobem na odblokowanie terminów po potwierdzeniu rezerwacji jest jej anulowanie, co może skutkować karami ze strony Getroom.

Czy mogę zaktualizować opis mojej oferty lub udogodnienia po dokonaniu przez gościa rezerwacji?

Goście z oczekującymi lub potwierdzonymi rezerwacjami nie zobaczą żadnych aktualizacji ani zmian wprowadzonych w Twojej aukcji.
Pamiętaj, że edytowane ogłoszenie musi zostać sprawdzone i ponownie zaakceptowane przez zespół Getroom aby mogło być znów dostępne do rezerwacji.

Dokonując rezerwacji, goście wyszukują i rezerwują oferty, które spełniają ich specyficzne potrzeby w zakresie podróży. Jako gospodarz odpowiadasz za dokładne przedstawienie swojej oferty w momencie rezerwacji.

Jeśli usunąłeś udogodnienie, którego oczekiwał twój nadchodzący gość, natychmiast wyślij mu wiadomość. Jeśli nie chcą już zachować rezerwacji, będziesz odpowiedzialny za jej anulowanie, aby Twój gość mógł dokonać ponownej rezerwacji w innym miejscu.

Jak mogę zmienić potwierdzoną rezerwację jako gospodarz?

Jeśli chcesz zmienić potwierdzoną rezerwację, prześlij gościowi wiadomość o zmianie rezerwacji. Możesz poprosić o zmianę terminu, ceny, liczby gości lub konkretnej oferty (jeśli masz więcej niż jedną).

  1. Przejdź do Rezerwacji
  2. Kliknij Zmień lub anuluj obok rezerwacji, którą chcesz zmodyfikować
  3. Wybierz Zmień rezerwację
  4. Kliknij Prześlij zmianę

Jeśli gość zaakceptuje Twoją prośbę, rezerwacja zostanie zaktualizowana, a płatność gościa zostanie odpowiednio zmieniona. Jeśli zaś prośba zostanie odrzucona lub nie otrzymasz od gościa odpowiedzi, rezerwacja ta pozostanie niezmieniona.

Jest jeszcze kilka innych rzeczy, które musisz wiedzieć o prośbach o zmianę rezerwacji:

  • Wybrane przez Ciebie zasady anulowania zostaną zastosowane na podstawie nowego terminu.
  • Jeśli termin rezerwacji już minął, nie możesz już zmienić tej rezerwacji.
  • Jeśli chcesz zaktualizować szczegóły prośby o zmianę rezerwacji, musisz powtórzyć powyższe kroki, usunąć prośbę, a następnie przesłać nową.
  • Jeśli ceny zostały przez Ciebie zmienione, będą one obejmować nową rezerwację.
  • Sprawdź, czy zmiany, o które prosisz lub które akceptujesz, nie są sprzeczne z Twoimi bieżącymi ustawieniami oferty.
  • Możesz poprosić gościa o dodatkowe środki bezpośrednio w menu zarządzania akceptacją rezerwacji.

Co sie stanie jeśli zapomnę czegoś w lokalu?

Jak najszybciej skontaktuj się z gospodarzem w panelu rezerwacji oraz poinformuj nas o tej sytuacji abyśmy na bieżąco byli w stanie Ci pomóc w celu odzyskania twoich rzeczy.

Co jeśli gość nie chce opuścić lokalu po zakończonej rezerwacji?

W takim razie skontaktuj się z nami abyśmy podjęli odpowiednie kroki zmierzające do kontaktu z gościem oraz zweryfikowania jego czasu pobytu.
W skrajnych przypadkach polecamy również skontaktować się z odpowiednimi służbami, jeśli goście stwarzają problemy.

Każda godzina nad wymiar dokonanej rezerwacji zostanie nadpłacona gospodarzowi a gość zostanie obciążony odpowiednio z kwoty pochodzącej z kaucji zabezpieczającej. Wszystkie te sytuacje będziemy najpierw szczegółowo wyjaśniać.

Co zrobić aby skontaktować się z moderacją?

W celu kontaktu z moderacją serwisu skorzystaj z opcji kontakt przeznaczonej dla wszystkich użytkowników platformy.
W celu kontaktu prosimy korzystać również z komunikatorów

Messenger
WhatsApp
Instagram

Płatności i rozliczenia

Jakie prowizje pobiera Getroom?

Jesteśmy platformą, która finansuje się w 100% sama, polegamy jedynie na drobnych opłatach jak 2% od depozytu gospodarza. Opłata ta nazywa się opłatą administracyjną, jest kierowana na zapewnienie funkcjonowania serwisu i jego podmiotów oraz reklamę. Kolejną opłatą jest opłata serwisowa w wysokości 5% i pobierana jest od gości, przeznaczona jest na zapewnienie biura obsługi klienta oraz serwisu po stronie rezerwujących.

Są to najniższe prowizje w Internecie, nie pobieramy prowizji za anulowanie czy zmianę rezerwacji.

Szukaj

Czerwiec 2021

  • P
  • W
  • Ś
  • C
  • P
  • S
  • N
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12
  • 13
  • 14
  • 15
  • 16
  • 17
  • 18
  • 19
  • 20
  • 21
  • 22
  • 23
  • 24
  • 25
  • 26
  • 27
  • 28
  • 29
  • 30

Lipiec 2021

  • P
  • W
  • Ś
  • C
  • P
  • S
  • N
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12
  • 13
  • 14
  • 15
  • 16
  • 17
  • 18
  • 19
  • 20
  • 21
  • 22
  • 23
  • 24
  • 25
  • 26
  • 27
  • 28
  • 29
  • 30
  • 31
0 Dorośli
0 Dzieci
Zwierzęta
Rozmiar
Cena
Wyposażenie
Udogodnienia

Porównanie obiektów

Prównaj