Pytania i odpowiedzi

Witaj w dziale najczęściej zadawanych pytań, znajdziesz tutaj odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania przez naszych użytkowników. Jeśli nie uda Ci się znaleźć odpowiedzi na twoje pytanie zapraszamy do zadawania ich na adres email kontakt@getroom.pl 

Pamiętaj, jesteśmy tutaj dla Ciebie.

Najczęstsze pytania

 

Czy dodanie obiektu na getroom jest płatne?

Nie, absolutnie nie pobieramy opłaty za dodanie jednego ani więcej ogłoszeń. Jest to zupełnie darmowe tak samo jak czas przez, który ogłoszenie jest zamieszczone w serwisie. Możesz zapłacić jedynie za promowanie swojego ogłoszenia.

Jakie lokale można udostępniać i rezerwować?

Cały czas poszerzamy swoją ofertę rezerwacyjną i dostępności lokali. W ten sposób chcemy aby każdy użytkownik miał swobodę tego co i na ile chce wynająć.

Na chwilę obecną umożliwiamy rezerwację mieszkań, pokoi, biur, sali okolicznościowych, restauracji, domów, studiów fotograficznych i nagraniowych oraz obiektów sportowych. Zaglądaj do nasz częściej aby skorzystać z nowych miejsc.

Jakie metody płatności są akceptowane?

Akceptujemy najpopularniejsze metody płatności takie jak BLIK, karty debetowe, kredytowe, przelewy na konto bankowe, obsługę płatności PayPal oraz Stripe, oraz wiele więcej.

Czy pieniądze za rezerwację trafią prosto do gospodarza?

Nie, gospodarz otrzymuje pieniądze dopiero po zrealizowanym wynajmie. Jest to zabezpieczenie, które powoduje, że po przyjeździe na miejsce jeśli jest coś nie tak z lokalem a kontakt z gospodarzem jest utrudniony lub wręcz niemożliwy, tedy najemca ma możliwość odzyskać 100% przesłanych pieniędzy bez potrącenia prowizji.

Dzieje się tak, ponieważ zdajemy sobie sprawę, że nawet najlepsze zabezpieczenia nie zawsze dają gwarancji weryfikacji uczciwych gospodarzy. Dlatego nasze rozwiązanie zabezpieczenia pieniędzy na czas rezerwacji daje satysfakcjonującą metodę bezpieczeństwa środków przelanych za pośrednictwem naszej platformy.

Czy w panelu gospodarza mam możliwość wydrukować fakturę?

Tak, w panelu gospodarza masz dostęp do wszystkich faktur za rezerwacje i dokonane płatności z informacjami o sposobie, najemcy i szczegółach płatności.

Czy mogę skorzystać z więcej niż jednej metody płatności, aby zapłacić za rezerwację?

Tak, mamy kilkanaście metod płatności dla klientów.

Czy zgromadzone środki za wynajem są bezpieczne?

Tak, przykładamy największą staranność do bezpieczeństwa Państwa pieniędzy dlatego wszystkie kwoty zaksięgowane w serwisie są trzymane w instytucjach bankowych niezależnych od Getroom. Każdy gospodarz posiada zewnętrzny zabezpieczony portfel, do którego nie ma nikt dostępu.

Pytania dotyczące rezerwacji

 

Czy mogę wprowadzić zmiany w oczekującej prośbie o rezerwację?

Nie, w tym celu skontaktuj się z gospodarzem lub z nami za pomocą adresu email bok@getroom.pl aby rozwiązać każdy problem z rezerwacją.

Jak mogę anulować prośbę o rezerwację?

Tak, natomiast musisz podać powód rezygnacji aby gospodarz mógł na przyszłość wiedzieć co sprawiło, że jego obiekt stracił klienta. W tym celu skorzystaj z opcji ”Anuluj rezerwację” i wpisz powód anulowania.

Czy mogę ustawić specjalne ceny np. na weekend?

Tak, można ustawić specjalne ceny weekendowe i to w konfiguracji piątek, sobota, niedziela lub sobota, niedziela lub piątek i sobota.

Jak mogę sprawdzić status mojej rezerwacji?

W panelu klienta w zakładce rezerwacje masz wgląd na bieżąco do swoich rezerwacji oraz opcji do zarządzania nią, takich jak rezygnacja, opłata, wykaz płatności oraz komunikator z gospodarzem.

Czy gospodarz jest weryfikowany przed udostępnieniem obiektu?

Tak, w Getroom wymagamy aby gospodarz udostępniający obiekt się zweryfikował dokumentem tożsamości zgodnie z wytycznymi RODO. Zapewniamy stu procentowe bezpieczeństwo swoim klientom i ich finansom. W ten sposób bronimy naszych użytkowników przed nadużyciami i oszustwami, które wykorzystują osoby chcące wyłudzić pieniądze oferując zmyślone miejsca i lokale.

Tak wygląda panel weryfikacyjny

Kiedy płacę za rezerwację?

Płatność zależna jest od rodzaju rezerwacji, rezerwacja natychmiastowa na którą zezwolił gospodarz wymaga opłaty natychmiast po wybraniu daty. Natomiast w przypadku zapytania o rezerwację, płatność następuje dopiero po akceptacji przez gospodarza w tym celu śledź wiadomości email które Cię o tym poinformują.

Pomoc przy rezerwacjach

 

Co się stanie, jeśli mój gospodarz anuluje moją rezerwację?

Niestety czasami się tak zdarza, że gospodarz z niezależnych od niego sytuacji nie jest w stanie zapewnić najemcy swojego obiektu. Wtedy gdy nastąpiła płatność w rezerwacji natychmiastowej, pieniądze wrócą do Ciebie w ciągu kilku dni roboczych. Natomiast w przypadku anulowania pytania o rezerwację żadna ze stron nie musi martwić się o koszty.

Co to jest Centrum Pomocy?

Centrum pomocy jest formą rozwiązywania największych problemów pomiędzy gospodarzem a klientem. Tutaj Getroom świadczy pomoc jako pośrednik w celu wyjaśnienia kwestii spornych i pomaga obu stronom dojść do porozumienia.

Co mam zrobić, jeśli zapomniałem czegoś w miejscu, w którym się zatrzymałem?

Jak najszybciej skontaktuj się z gospodarzem w panelu rezerwacji oraz poinformuj nas o tej sytuacji abyśmy na bieżąco byli w stanie Ci pomóc w celu odzyskania twoich rzeczy.

Ile czasu muszę czekać na potwierdzenie od gospodarza?

Najczęściej potwierdzenie następuje po kilku minutach natomiast czasami może to trwać do godziny. Gospodarz jest zobligowany w ciągu 3 godzin do potwierdzenia rezerwacji w przeciwnym razie system odrzuci taką prośbę i wyśle prośbę o wyjaśnienie zwłoki. Gospodarze z najszybszym czasem akceptacji mają większe szanse na uzyskanie poziomu Super Gospodarz.

Czy muszę podać swoje dane w rezerwacji?

Tak, jedynie na podstawie prawdziwych danych możliwe jest zarezerwowanie obiektu, nie musisz się martwić o przetwarzanie swoich wrażliwych danych takich jak adres czy dane osobowe. Getroom działa w oparciu o ustawę RODO, która obliguje nas do zabezpieczenia wrażliwych danych i nie przetwarzania ich dalej. Więcej informacji rodo@getroom.pl

Szukaj

Czerwiec 2021

  • P
  • W
  • Ś
  • C
  • P
  • S
  • N
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12
  • 13
  • 14
  • 15
  • 16
  • 17
  • 18
  • 19
  • 20
  • 21
  • 22
  • 23
  • 24
  • 25
  • 26
  • 27
  • 28
  • 29
  • 30

Lipiec 2021

  • P
  • W
  • Ś
  • C
  • P
  • S
  • N
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12
  • 13
  • 14
  • 15
  • 16
  • 17
  • 18
  • 19
  • 20
  • 21
  • 22
  • 23
  • 24
  • 25
  • 26
  • 27
  • 28
  • 29
  • 30
  • 31
0 Dorośli
0 Dzieci
Zwierzęta
Rozmiar
Cena
Wyposażenie
Udogodnienia

Porównanie obiektów

Prównaj